Wanneer je vragen hebt over producten, je bestelling of het retour sturen van producten, kan je contact opnemen met Energiebespaarshop via het contactformulier onderaan de pagina.
We zijn telefonisch bereikbaar op 020-6818409 van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.
Word je code niet geaccepteerd door het systeem? Neem dan contact op met Winst uit je Woning via info@winstuitjewoning.nl of 023-5836936.
Veelgestelde vragen
Bestellingen via een kortingsactie worden binnen 1 tot 2 weken bezorgd.
Je bestelling zal in de meeste gevallen worden bezorgd via PostNL met CO2 compensatie.
Je bestelling is pas geslaagd als je helemaal hebt doorgeklikt tot de laatste stap van het bestelproces. Je krijgt dan de tekst in beeld dat je bestelling is geslaagd en je ontvangt van ons een bevestigingsmail. Het kan zijn dat deze e-mail in de ongewenste e-mails of spam box terecht komt.
Je kan in stap 1 van de winkelmand je gegevens invoeren. De geldigheid wordt vervolgens gecontroleerd en de korting wordt in mindering gebracht op de bestelling. Het eventueel resterende bedrag kun je betalen met één van de andere betaalmethodes. Let op: het is niet mogelijk om het kortingsbedrag van een actie in delen te besteden.
Belangrijk om te weten is je maar 1 keer met een actie mee kan doen. Let er bij het invullen op dat de code die je hebt ontvangen is hoofdlettergevoelig. Na het invoeren van de code klik je op 'Toepassen' en accepteer je de Algemene Voorwaarden, waarna de korting automatisch verrekend zal worden. Bij problemen kan je contact opnemen met het Winst uit je Woning via info@winstuitjewoning.nl of 023-5836936.
Het is niet mogelijk om meerdere keren mee te doen aan de actie.
Als je een aankoop doet dat onder het kortingsbedrag ligt, zal het resterende bedrag vervallen. Dit bedrag is dus niet meer te gebruiken voor een nieuwe bestelling of ander onderdeel van de actie.
In dat geval zal je het verschil zelf bijbetalen. Hoeveel dit precies is kan je zien in de winkelmand na het invoeren van de kortingscode.
Indien een product defect is kan je contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Meer informatie over onze retourregeling is vind je onder het kopje 'Retour sturen'